ankieta
Wpływ promocji na zachowania nabywcze klientów sieci sklepów TESCO
Jak często dokonuje Pan/Pani zakupów w sklepie TESCO?
1. Codziennie
2. Kilka razy w tygodniu
3. Raz w tygodniu
4. Raz na miesiąc
5. Rzadziej niż raz w miesiącu
6. Dokonałem/dokonałam raz lub kilkakrotnie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach Szanowni Państwo, Jestem studentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, aktualnie piszę pracę dyplomową na temat promocji sieci sklepów TESCO, dlatego zwracam się z prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankietowego. Badanie jest anonimowe, a wyniki będą wykorzystane wyłącznie w mojej pracy dyplomowej.
|
Jakie produkty kupuje Pan/Pani najczęściej w sklepie TESCO? (Proszę zaznaczyć maksymalnie 3 odpowiedzi)
Ankieta
V_CONDUCT_FOOTER_FREEACCOUNTMSG